Tålamod

Idag är det hårda tider. Jag skall fylla 18år imorgon! Det blir hårda tider därför för att jag har säkert det sämsta tålamodet någonsin. Idag skulle jag även säkert ha sovit till ungefär kl. 9 som var min plan, men jag vaknade redan kl. 7.20 och månne inte det första jag tänkte på var att jag fyller imorgon. På samma gång vet jag inte, det känns på sätt och vis helt som en vanlig födelsedag, men ändå har det från början kännt helt annorlunda. Det är faktiskt jättesvårt att förklara, och då kommer vi till min andra grej, jag är även den sämsta på att förklara. Kanske jag håller mig till att babbla mitt eget och kanske någon sen med tiden börjar förstå mig, haha.

Men tillbaka till idag. Jag har ledigt idag pga. att provveckan börjar idag. Som tur har jag dock lyckats få relativt mycket program ihop för idag, vilket kommer att vara bra för att få mina tankar till andra områden. Jag skall fara en sväng till skolan ändå för att prata med min långmatematik lärare för att reda upp lite saker och ting. Sen blir det kaffe med en kompis från finska skolan och efter det mycket troligt kaffe med två andra av mina goda kompisar. (Låter lite dabbigt att säga att man far på kaffe fast man inte dricker kaffe överhuvudtaget, men det låter ju nog finare än att säga att man far på kakao...) Efter detta blir det en sväng till Ekenäs och sen är man väll hemma nångång efter kl. 16.30. Ett mycket spännande moment i dagens planer är träningar! Jag skall nämligen fortsätta spela i vårt innebandylag, FBC Elit, idag efter ungefär en halv års paus. Dålig kondis gånger 3000! Jag skriver om det efter träningarna, om jag inte är helt död.


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0