Så var det min tur

Jag måste säga att jag tidigare aldrig riktigt fastnat för att läsa bloggar och allra minst fastna för att själv även börja blogga, men här sitter jag nu med min egna blogg.

Har under det senaste kanske 2-3 veckorna följt med några bloggar som jag hört om av mina kompisar och det gick ju sen snabbt att när man första gången läste så kom man nästa dag igen och kolla. Sedan kom jag äntligen att fråga av min kompis linken till hennes blogg, det var då jag läste hennes blogg som jag riktigt fick sugen för det. När jag nu tänker på att jag skall försöka börja blogga, så är jag lite rädd att jag inte kommer att ha så mycket att berätta. Dock nu har det redan hänt så mycket och kommer att hända så mycket att ja tror nästan att det inte kommer att vara ett problem att skriva hit. Det vet jag inte sen att hur intressant ni finner det. Det som jag även finner lite jobbigt, är att kunna skriva på ett korrekt språk. Jag har varit så inblandad i vår dialekt, kariska, att det fastnar MYCKET lätt i skrivandet. Men jag tar detta även som en bra övning att hålla skrivandet i skick, även pga. att det kan vara mycket bra för studentskrivningarna!

Detta första inlägg blev otroligt långt och jag har så mycket att berätta om kommande v-slutet att jag måste nästan lämna det till nästa inlägg. Kanske jag har funnit någon enstaka läsare tills dess!

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Jasmin

niiice ;)

2008-09-24 @ 20:41:40
URL: http://jassmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0