Helt otroligt, del 1

Jag har nästan svårt att överhuvudtaget uttrycka mig om gårdagen och vad allt gårdagen hade med sig. Men det säger jag att sjuttons roligt var det iallafall!

Dagen började med studentskrivningar, finska skriftliga, och nu har vi inte några skrivningar ända tills nästa vår! Skrivningarna var otroligt lätta och jag satt till sista ungefär en och en halv timme och väntade på att få fara. Märkte bra att övervakande lärarna tittade lite långt att stackars flicka håller på att bli totalt uttråkad, haha. Det som kronade dagen var att jag bar en silver tiara även på huvudet hela dagen. Månne de inte väckte nyfikenhet bland människorna i våran "by". Men det var bara kul, kanske jag väckte lite bättre humör hos människorna. Tillbaka till programmet. Så vi gick till butiken och köpte första gången ut. Det låter lite fjolligt att säga de så men speciellt kändes det. Roligt var det också att det dök upp gratulationer lite här och där. Otroligt snabbt gick tiden ändå och snart så kunde vi börja grunda för kvällen. Jag fixade även mitt hår till en miniafro och hade grön topp och silver skor från ASOS och sedan svarta byxor. Så småningom kom alla till mitt och jag fick några mycket trevliga presenter (tack Krista för korsetten!). Sen började jag, Etta, Jasse, Jassu, Pia, Nikke och Taisto bli klara för avfärd!

Tyvärr har jag lite bråttom nu att fara och kolla på FBC Elit herrarnas match i hallen. Det är en lite turnering här på gång. Så jag berättar om resten av kvällen lite senare, om jag hinner, för att ikväll blir det andra delen av vårt festande, Affes!

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0