Helt otroligt, del 2

Det är faktiskt inte länge sedan jag började blogga och jag måste säga att jag redan har lite floppa det. Jag har otroligt mycket om lite allting att berätta men konstigt nog så har jag börjat märka att jag gör ganska mycket hela tiden att man hinner inte riktigt med allt. Sätt och vis är det bara bra att jag inte sitter vid datorn hela tiden men jag har nog meningen att få detta bloggande att fungera regelbundet. Så jag lovar att förbättra mig! Men nu tillbaka till födelsedags firandet.

Så vi stack med hela gänget från mitt med taxi. Mot The Big City, Helsinki. Hela vägen var det bra fiilis, mycket tack vare gott sällskap, bra grundat och bra musik! Vi klarade oss dessutom med bara ett toalett-besök och jag tror den ena karln som jobbade på ABC blev relativt glad att se vårt gäng för att stämningen där var otroligt deprimerande, haha. Så kom vi fram till Helsingfors och vi hade limusinen att se framemot. På väntan blev det toalett-besök igen och mycket bilder. När sedan limusinen kom rakt in till centrum blev blickarna långa och våra miner mycket glada. Troligtvis största delen av alla bilder blev tagna från limusinen och fiilisen var på topp! Det var definitivt det bästa med kvällen. Jag tror vi kommer att ta den på nytt nångång. Efter en timmes körande så förde den oss till KY Klubi var en VIP-loung väntade oss. Vad roligt att få betjäning genast man kom in till klubben. Dricka fanns det, mycket människor, fiilis, dansande och sjuka tår! Men man orkade inte tänka på fötterna vid det laget. Till sist kom taxin efter oss ungefär kl. 3.00 och vår färd hemåt startade. Resan gick till att äta lite saltigt och disskutera om kvällen överlag. Det var så otroligt kul. Sedan blev Jassu, Taisto och Nikke övernatten hos mitt och jag sovde väldigt dåligt för att ena herrn tog lite utrymme. Så blev det morgon och alla var lite trötta men tydligen relativt nöjda och det var jag med. Men jag har ännu att skriva om lördagen och allt vi gjorde då, så jag återkommer troligtvis idag igen med ett inlägg om det.

Tills dess, cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0