Fullt upp

Fastän man har fått relativt mycket fixat här under de senaste två veckorna, så har jag ändå så sjuttons mycket att göra och laga färdigt till en deadline. Jag vet ändå att jag alltid får sakerna gjort till sist, även om det blir lite stressigt. Jag är dock mer oroligt över min inspiration och intresse. Kanske det känns så bara pga. att man har så många saker i elden på samma gång att man inte orkar satsa lika bra på allting. Denna vecka borde jag ändå få mitt körkort så jag hoppas att det kommer redan att hjälpa. Dessutom är studentskrivningarna över vilket verkligen lättar på stressen! Sen gäller det bara att klara av provveckan och efter det skall jag sluta slappa så mycket! Om man balanserar intresset jämt mellan allting ska det inte vara ett problem att klara av allt. Jag vet att de senaste tiden inte har gått enligt planerna och inte så som det borde. Bara man får sakerna under kontroll skall man väll kunna njuta av allt lite bättre, hoppas jag iallafall. Med allt detta hoppas jag även att jag får bättre tid att se efter denna blogg, utseendet är nämligen inget nämvärt... Mera bilder även, länkar osv.

Men nu har jag fått nog av att läsa till matematik provet och det får gå som det går, ingen stress! Man måste ju se efter sin hälsa också och nu när detta inlägg är skrivet tror jag att jag finner mig framför TVn och se på lite BB. Programmet jag aldrig i mitt liv skulle bli fast med att se på! Det är väll lärt att man ska aldrig säga aldrig, you know me?

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Miilo

Nämen hallou Heidi, så du har också skaffat blogg. Kiva, så har man lite mer att snoka i, haha :D

2008-10-01 @ 17:50:53
URL: http://linneaterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0