Trött

Idag var då matematik provet. Hmm.. alltså jag måste säga att på den senaste tiden har jag fått väldigt svårt att säga hur jag tycker jag presterat i något. Jag kanske får 4 i matematik provet, eller just och just 5? Eller blir totalt chockad och får en 6? Jag vet inte, jag orkar inte riktigt fundera på det när jag ändå får veta resultatet sedan vid något skede. Dessutom har jag huvudet fullt med allt möjligt annat. Har idag också läst ganska bra måste jag säga, till historia provet som är i morgon. Men sen igen, är man allt för säker när man far till provet så då går det oftast dåligt. Morgondagen blir annars nog mycket intressant. Jag har väckning kl. 6.00 redan, vilket jag är lite orolig över att hur jag skall orka, och sedan har jag min sista körlektion kl. 7.00, vilket jag fick fixat. Sen blir det att skynda sig till skolan och skriva historia provet och sedan troligtvis få ut det fruktade matematik provet! Efter det får man väll hitta på något att göra att man inte blir allt för nervös inför uppkörningen som sedan sker lite före 16. Äh, ingen stress. Lugnt bara! Jag tog förstås lite pauser från läsandet emllanåt också och passade på att se på lite Sex and the City och så såg jag filmen Wall-E, vilken var helt sjukt underbar och bra! Jag rekommenderar varmt.

Men jag tror jag skall försöka gå och sova nu. Ska säkert lyssna lite på Maskinen - Segertåget och Britney Spears - Womanizer fär att hjälpa få sömn. Inlägget blev kanske lite kortare än vanligt nu, men skall försöka bättre till nästa gång. Då är även provveckan slut!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0