*Suck*

Jag har inte riktigt lyckats med mina planer. Denna vecka skulle jag bara varva ner och få allting som behöv göras gjort, men här sitter jag nu då och skriver om de att jag inte riktigt fått något gjort förutom det nödvändiga, haha. Jag har aldrig tidigare haft så lite problem med att få tiden att gå varje dag och vecka. Jag hinner inte själv äns med, och det är det som får mig otroligt stressad! Tiden går mycket snabbare än vad jag går och jag hänger definitivt inte med. Men jag har lovat mig själv att göra iallafall två obligatoriska saker klart det här v-slutet.
Idag var jag på jobb och för första gången på länge så hade jag nästan roligt där, jag var glad och pigg. Detta faktiskt tack vare gårdagens händelse, jag fick en gammal sak som hängt på mig i över ett år äntligen uppklarat på det sättet att jag är nöjd över hur saken avslutades. Jag är på riktigt äntligen färdig  att säga att jag tror på bättre tider. Jag har en sådan lättnads känsla att jag inte kan förklara det äns. Jag tror kanske Etta förstår det bäst. Vad kan jag säga.. vau! Tack vare detta tror jag även att i nästa vecka kan jag faktiskt börja med min nya "livsplan". Skall börja träna i nästa vecka även, och i målet. Jag måste vara i målet i Storvreta och i skolinnebandyn också så jag måste bli bra, haha. No pressure... Men hey peeps, jag har just ätit det snabbaste jag kan och fick min förtillfället favorit låt T.I. feat. Rihanna - Live Your Life åt mig själv och snart till Serendipity och chilla lite. Sen ska vi se.

Auf Wiederschein!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0