Småning om

Jag har hittat hit emellan. De senaste fyra dagarna har varit fulla med program av olika slag som vanligt. Det blir faktiskt inte så ofta att gnälla över hur tråkigt man har mera! Jag klagar inte men jag skulle verkligen behöva lugna ner lite och få varven att gå på lägre varv. Det lättar dock redan att jag fick mitt körkort förra veckans torsdag! Inget stress med det mera. Så det har blivit en del köras de senaste dagarna som har varit jättekul. På lördag var det jobb igen från att ha haft ungefär två veckors paus, vilket var verkligen skönt... Nu får man väll bara ta på sig flera turer för att kunna betala allt osv. Efter jobbet senare på kvällen blev det Affes igen och Etta kom till mitt och vi grundade hos mitt. Otroligt mycket människor men kanske tom. lite för mycket. Äsch, det har blivit för mycket dit på senaste tiden och jag börjar ha slut på kläder att sätta på mig, haha. Så det blir nog två till tre veckor paus från det nu. Helt enkelt i väntan på att få filisen tillbaka. Kämpar även med att få känslan för skolan tillbaka och jag är mycket nöjd över mig så här långt. Nu om jag skulle kunna slippa av med min flunssa och få allting som bör fixas fixat så blir jag väldigt lycklig och avslappnad. Inte kunde man säga iallafall att man saknade motivation! Det blir nog ordet för denna månad, och förhoppningsvis även framåt, motivation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0