Framsteg?

Tekemistä riittää, hela tiden. Men det är helt okey, jag hinner inte få tråkigt vilket jag för ett år sedan hela tiden hade. Har fått det även regelbundet att läsa på min bok varje kväll före läggdags, vilket är nästan konstigt för att jag har alltid svårt att hålla mig till något nytt. Boken är faktiskt intressant när den tar upp saker man aldrig tänkt på tidigare. Dessutom trodde jag att sådant inte kan åtgärdas, det är sådant som vi gör automatiskt, turns out att det går att åtgärda! Förstås tålamod krävs och mycket tid. Det går mycket även ut på att observera andra människor. Jag ser det dock som ett intressant projekt så att säga, ett projekt som sedan skall anpassas till mitt eget liv. Jag är riktigt ivrig! Det projekt som jag redan haft lite på gång har jag svårt att säga om det fungerar, men har inte fått några direkta set-backs iallafall. Återstår att se! Så får vi se med tiden att fungerar allting överhuvudtaget men jag fortsätter att läsa vidare.
Har lite fått problem med att reda upp allt inför vårt förenande med innebandylaget. Kostnader, arrangemang osv. Det känns allting så råddigt just nu att jag inte kan säga just något. Vi hoppas det fixar sig.
V-slutet? Jobb idag men inget på lördag, skönt! Så det blir att fara ut med Etta, till Affes of course! Med Halloween som tema så skall vi även satsa och klä ut oss och hoppas på the grand prize. Snyggt kommer det iaf att se ut, haha. Kanske vi syns?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0