V-slut

Det är konstigt hur man emellanåt får en sådan tydlig känsla av att man inte riktigt hinner med med sitt eget liv. Jag är dessutom ännu också störd över hur snabbt tiden går! Det ända jag kan tänka på är de kommande studentskrivningarna... Snart är det även provvecka! Suck, och åter suck. Nå, ingen vits att sörja sådant som kommer, någongång måste man ändå deal with it.
Så var det v-slutet och Affes, kul var det som sjutton! Jag har aldrig skrattat så mycket, för det kan man väll tacka en liten incident, haha. Skicket var det passligaste och vi stack därifrån med Etta och Jasse just passligt före alla andra. Fiilisen var bra, mycket bekanta, några nya bekantskaper, sjuka fötter osv. Ovanligt många bjudna drinkar även, tack! Söndagen gick ut på relativt mycket småpysslas, vilket i detta fall även var riktigt skönt. Måndagen kändes sen igen lika hemsk som alltid och jag blev en del olycklig när jag fick höra att läraren i min ena samhällslära kurs har blivit sjukskriven, troligtvis hela resten av kursen. Jag tog tom. denna kurs på nytt för att jag gillade den så mycket, mycket även pga. den otroligt bra läraren. Vikarien har inte samma touch i ämnet, hmpf... Så höll jag sällskap till min ena kompis och dråg några rundor i Fiskars skutsin, haha. Idag, absolut ingen stress. Fick ett litet fel i bilen även fixat men fick veta att jag måste vänta ända tills nästa veckas onsdag för att få vinterringarna under. Har just ätit och lagade nu ihop lite brownies som jag skall snart sluka i mig, slurp! Hoppas de är goda..! Hade tänkt stanna hemma resten av kvällen även, läsa lite på min bok och laga matematik läxorna. Men vad säger jag? Jag har för första gången på evigheter inga läxor i matematiken! Badabim badabom. Alltså en lugn kväll med brownies och bok, nam! (Om inte planerna ändrar igen, som det många gånger gör.)

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0